Zorgtraject Ontwerp beste HU-master

Hogeschool Utrecht wordt door de Keuzegids Masters 2015 beoordeeld als beste aanbieder van masteropleidingen onder de vijf grote hogescholen. In de Keuzegids die woensdag is verschenen, staat een Top 20 met de beste masteropleidingen van Nederland. De Master Zorgtraject Ontwerp (MZO) staat op nummer 8 en krijgt net als de Master of Informatics het predikaat 'topopleiding'.

MZO wordt door veertig studenten gevolgd en gewaardeerd met een 8,8. De waarderingen in de Keuzegids zijn gebaseerd op studentenoordelen uit de Nationale Studenten Enquête en deskundigenoordelen uit de zesjaarlijkse opleidingsaccreditaties.

Volgens de opleidingswebsite leren MZO-studenten ‘de competenties om in een complexe, multidisciplinaire setting een wezenlijke bijdrage te leveren aan noodzakelijke verbeteringen en innovaties. Als afgestudeerde MZO bent u partner van het management van uw zorginstelling, de gemeente, een patiëntenorganisatie of een verzekeringsmaatschappij.’