Raadsel opgelost: Trajectum-covermodel gevonden

Tijdens de UIT had de Trajectum-fotograaf een mooie foto geschoten die de cover van deze maand werd. Alleen wisten we niet wie er nou op het plaatje stond. Een kleine rondvraag via Facebook zorgde al snel voor duidelijkheid: de dame op de foto heet Rachel den Brabander en studeert vanaf februari aan de Universiteit Utrecht.

De 24-jarige studente was afgelopen jaar lid van de Introductie Commissie Utrecht en hoorde op kantoor dat ze op de cover van Trajectum stond: ‘Mijn collega’s hadden het al op internet gezien en zeiden dat ik naar de computer moest kijken, toen zag ik dat ik op de voorpagina stond. Ik was verbaasd en moest keihard lachen. Het is een grappige foto en hij past goed bij "een frisse start".’

Na haar bestuursjaar in de ICU gaat Rachel in februari weer terug de schoolbanken in. Ze heeft zich ingeschreven voor een master forensische ontwikkelingspsychologie en orthopedagogie aan de UU. Tot die tijd wil ze graag nog even werken en ze is druk op zoek naar een baantje. Met een studie pedagogiek, veel horeca-ervaring, de organisatie van een paar prachtige UIT-onderdelen én deze wonderschone tijdschriftcover op haar cv is ze enorm geschikt voor allerhande bijbaantjes. Check d’r Linkedin als je nog een leuk baantje in de aanbieding hebt.