Finalisten Docent van het Jaar-verkiezing bekend

Zes docenten van de verschillende faculteiten strijden op 10 maart om de titel van docent van het jaar 2016.

Gert-Jan Peddemors (Communicatie en Journalistiek), Holger Hooimeijer (Economie en Management), Jeroen Veltman (Gezondheidszorg), Luuk van Loon (Educatie), Parviz Samim (Maatschappij en Recht)  en Roland van Rossum (Natuur en Techniek) zijn genomineerd door hun studieverenigingen en studenten, omdat zij als meest inspirerende docenten worden ervaren.

Op 10 maart geven deze docenten tijdens de finale mini-colleges over hun vak en laten hun didactische kwaliteiten zien. Een jury onder voorzitterschap van collegevoorzitter Jan Bogerd kiest daaruit een winnaar.

Finale bijwonen?
De finale vindt plaats op 10 maart in het Auditorium van de Faculteit Educatie van 19.30 – 21.30 uur. Voorafgaand kunnen mensen van 17.00 –19.00 uur tijdens diverse pizzasessies over verschillende elementen van goed docentschap discussiëren.

Meer informatie bij de organisatie.