Drie instituten krijgen tijdelijke directeuren

Foto: Femke van den Heuvel

Bij drie instituten zijn een tijdelijke directeur aangesteld. Het gaat om het Institute for ICT, Institute for Business Administration en het Institute for Business Economics.

Dit meldt de HU in een bericht op HUontwikkelt. Stella Kuin, directeur bij het Institute for ICT, heeft een andere baan buiten de HU en vertrekt per 1 januari 2018. Michel Dingarten is aangesteld als waarnemer. Hij is ook directeur bij het Instituut voor Veiligheid en kwartiermaker van de AD Academy, een nieuw op te richten organisatie van tweejarige associate degrees in Amersfoort.

Janine Verbers, directeur van twee instituten, is door ziekte afwezig. Bij het Institute for Business Administration neemt Eva Reuling (directeur van het Instituut voor Arbeid en Organisatie) de taken over, bij het Institute for Business Economics is Hans Monpellier tijdelijk vervanger, naast zijn werk als opleidingsmanager Sociaal Pedagogische Hulpverlening.

Carrousel
Eerder deze week draaide de managementcarrousel al bij enkele diensten en instituten. Zo wordt instituutsdirecteur Wichert Duyvendak de nieuwe directeur van de dienst Onderwijs, Onderzoek & Studentzaken en stapt Wim Kuus wegens ziekte tijdelijk terug als directeur van de dienst Bedrijfsvoering.